[ogloszenia parafialne] Przerwa w update'ach Ra

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 16 Lut 2005, 23:09:52 CET

PLD na nadmiar informacji o stanie infrastruktury nie cierpi, wiec moze
chociaz w 0.01% ta dziure zatkam. Otoz wszystkich, ktorzy jeszcze
korzystaja z Ra i czekaja chocby na nowszego clamav czy inne
aktualizacje pragne poinformowac, ze wystapily *khm* problemy natury
technicznej nie pozwalajace chilowo generowac indeksow poldka. Czesc
update'ow lezy sobie w test, ale ze zapoldkowac sie ich na chwile obecna
nie da, trzeba je sobie np za-wu-getowac recznie. Dodatkowo builder ppc
udal sie urlop zdrowotny, oby szybko wrocil do formy ;-)

Czas powrotu do stanu normalnego, na chwile obecna nieznany.

M.

P.S. Na dwie listy, ale mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi. Wiem ze nie
wszyscy czytuja users-pl. Jak ktos chce zasugerowac inne miejsce na tego
typu newsy (rozne od /dev/null i /dev/drzewo) to prosze o maila :)