PLD nie chce wystartowac

Paweł Nawrocki enpe w o2.pl
Pią, 18 Lut 2005, 02:08:17 CET

W Twoim liście datowanym 17 lutego 2005 (14:37:23) można przeczytać:

TU> najprościej - uruchom system z rescuecd.
TU> i bez żadnego uruchamiania programow z wnętrza popsutego chroota zacznij
TU> go weryfikować. Na początek bym zaczął od glibc,rpm-a, shella i basha (rpm
TU> --root=/katalog_z_popsutym systemem -V glibc rpm bash pdksh). Jeżeli
TU> pokaże jakiekolwiek błędy - ściągasz poprawną binarkę i
TU> przeinstalowujesz(rpm --root=/katalog_z_popsutym_systemem -Uhv
TU> glibc-2.3.4-....i686.rpm itepe).

wlasnie tak zrobilem

jak teraz uruchomie rpm --root=/hda4 -Va | grep S.5
to zostaje mi tylko  /bin/arch  i kilka plikow konfiguracyjnych

nie wiem jak znalezc, do ktorego pakietu nalezy /bin/arch
w trybie interaktywnym poldka wpisuje
rsearch -f /arch/

i wyskakuje mi bardzo dluga lista pakietow

PS. wlasciwie powinienem od tego zaczac,
ale chcialem powiedziec, ze po przeinstalowaniu wszystkich pakietow
system wstal - jestem bardzo wdzieczny wszystkim, ktorzy mi pomogli.

tylko jeszcze co z tym /bin/arch?
z ktorej on jest paczki?

--
pawel nawrocki