Bootowanie PLD na PowerMacu 9500/180MP

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 19 Lut 2005, 10:21:06 CET

Dnia sobota 19 luty 2005 02:59, Łukasz Maśko napisał:

> Dobra. Poradziłem sobie za pomocą miBoot-a. Co prawda kosztem
> kilkudziesięciu megsów na partycję jabłuszkową, ale nic to. Najważniejsze,
> że przy starcie mam dwa pingwiny i oba procesory są użytkowane. Teraz czas
> na testy - ale to jutro.

Ja prosił bym o troszeczkę dokładniejsze opisanie jak sobie poradziłeś. Prawdę
mówiąc nie mam Maca, ale może za jakiś czas będę miał i już wtedy nie będę
musiał się pytać gdyż da się to znaleść na pld-users-pl. No może da się coś
takiego wrzucić na stronę PLD do FAQ, albo do dokumentacji.

Jeśli ja z tego nie skorzystam, to może znajdą się inni którzy będą mieć ten
problem.

Pozdrawiam,
Paweł