KDE i dźwięki w formacie ogg

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 2 Sty 2005, 00:21:51 CET

Takie proste pytanie mam... Ciekawostka - KDE przestało mi odtwarzać dźwięki
w formacie ogg jako dźwięki systemowe (zmiana pulpitu, pokazanie się okna,
itp, itd). Po prawdzie to już jakiś czas nie działało, ale dopiero dzisiaj
zwróciłem na to uwagę. Nie potrafię więc powiedzieć, po którym update tak
się stało. Wiem tylko, że kiedyć działało, teraz nie. Może ktoś ma pomysł,
jakiego pakietu może brakować lub gdzie to skonfigurować? WAV-y działają
poprawnie.
KDE 3.3.2, na ile możliwe (tak jak dostępne w dystrybucji), włącznie z
ac-ready, reszta 3.3.1.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\