Instalacja PLD Ac

mailinggrup@o2.pl mailinggrup w o2.pl
Nie, 2 Sty 2005, 12:06:34 CET

Witam

Mam dość spory problem z instalacją PLD Ac. Otóż nie bootuje mi się
płytka instalacyjna. Cała operacja zatrzymuje się na

Uncompressing Linux... Ok, Booting the kernel

I co ja mam z tym począć. Próbowałem instalacji na wszystkie
sposoby, ale gdy kernel jet powyżej 2.2.* to jest zawsze kicha.
Wszystko przez tego kernela, który mimo wszystko powinien chociaż
się załadować, w końcu potrzebuje tylko 4 MB ramu. Ludzie, jak
wiecie jak zainstalować to Ac tak by mi się ładował kernel to proszę
o pomoc. A może ktoś wie czemu kernele powyżej 2.2.* nie startują?

Pozdrawiam MegaBajt