kilka problemów

Marcin kun13 w wp.pl
Nie, 2 Sty 2005, 12:34:22 CET

Kilka pytań:
1. Czy ktoś wie o co chodzi z systemem.....? Kiedy odpalam kompa i PLD,
po logowaniu wbijam z palca "modprobe eagle-usb", po tej komendzie
pojawia się na ekranie kilkanaście lini a zaczyna się to Call trace.....
i tak dalej... zobaczyłem tam jakieś linie dotyczące xfs, ppp, itp. Może
ktoś wie o co chodzi...Po restarcie kompa i tych samych czynnościach
wszystko jest ok... po załadowaniu sterownika usb wchodze do sieci i
wszystko gra...

2.Problem z kartą tv....jak zaczynam przy pomocy pldconf'a ustawiać
karte tv to koniec jest.... po pierwsze nie mogę zmienić na inną kartę
niż ta co jest wybrana prze pldconf'a .. 72 i koniec... nie da się
załądwać listy kart tv.i..nie da się innej wybrać.... kiedy już dam ok
to ginie dzwięk... w modprobe.conf pojawiają się nowe linie a alsa
ginie... ktoś wie jaka jest zależność (i czy w ogóle jest) pomiędzy
karta tv a kartą dzwiękowa....po restarcie kompa nie mam dzwięku musze
walczyć alsaconfigiem a karte tv w ogóle wywalić z modproba...aha kiedy
wybieram kartę (tą 72) w pldconf i daje ok system pisze mi ze nie
załądował modułów do karty tv co oznacza mniemam że to po prostu nie ta
karta... jak ktoś ma jakieś cenne uwagi to poprosze Karta TV Leadtek
Winfast 2000
pozdrawiam
Marcin
ps. pozdrowienia dla twórców mimooh desktop....żadne distro nie ma
takiego desktopa :)
mk