Instalacja PLD Ac

Szymon Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Nie, 2 Sty 2005, 13:01:23 CET

2 stycznia 2005 (12:06:34) mailinggrup w o2.pl napisal:
> Mam dość spory problem z instalacją PLD Ac. Otóż nie bootuje mi się
> płytka instalacyjna. Cała operacja zatrzymuje się na

> Uncompressing Linux... Ok, Booting the kernel

> I co ja mam z tym począć. Próbowałem instalacji na wszystkie
> sposoby, ale gdy kernel jet powyżej 2.2.* to jest zawsze kicha.
> Wszystko przez tego kernela, który mimo wszystko powinien chociaż
> się załadować, w końcu potrzebuje tylko 4 MB ramu. Ludzie, jak
> wiecie jak zainstalować to Ac tak by mi się ładował kernel to proszę
> o pomoc. A może ktoś wie czemu kernele powyżej 2.2.* nie startują?

Miałem taki problem z laptopem (Acer 243LC), że nie bootowały się
jądra 2.4.X ale nie było problemów z 2.2.X i 2.6.X...
Rozwiązałem to tak, że zainstalowałem AC przy pomocy PLDlive-cd (które
jest oparte o 2.6.X).

Patrz też: http://pl.docs.pld-linux.org/instalacjarc_wstep.html

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /