problem z cups

Tomek tomas.h w wp.pl
Śro, 5 Sty 2005, 15:23:39 CET

Użytkownik Michał Panasiewicz napisał:

>Języki drukarki:
>
>PCL5e <--
>PCL6  <-- spróbuj moze przez driver PCL-a
>Epson FX
>IBM ProPrinter
>
>Emulowane języki drukarki
>
>Systemy operacyjne
>
>Mac OS 8.6
>Mac OSXv10.1
>Windows 95
>Windows 98
>Windows ME
>Windows NT
>Windows 2000
>Windows XP
> [...]
Nie wiem jak mam zrozmiec twoja wypowiedz?
Windows dziala(drukarka)
Linux nie !!!!
Chyba zle rozumiem, wiec moglbys troche rozwinac?
Moj system to PLD 1.99 AC na athlon
cups-backend-usb-1.1.23-0.rc1.1
cups-lib-1.1.23-0.rc1.1
cups-image-lib-1.1.23-0.rc1.1
cups-1.1.23-0.rc1.1
cups-clients-1.1.23-0.rc1.1

Po zainstalowaniu jakis innych sterownikow do innej drukarki (bodajjze z
drivery z dystrybucji mandrake) to drukarka zaczela wariowac i zamiast
strony testowej wyrzuca z 10 stron a pierwsza zapisuje kawalkiem tekstu
ze sterownika ok4350u1.ppd