apache-mod_jk2

matrixpl matrixpl w op.pl
Śro, 5 Sty 2005, 17:18:15 CET

The Undefined napisał(a):

>moje kondolencje...
>z czasow jak stawialem tomcata (TM):
>- workers musi byc w /etc/httpd/conf/workers2.properties, z drugiej
>  strony cos tam wymagalo go w /etc/httpd/workers2.properties - ja sobie
>  poradzilem po prostu linkiem.

czy ten "workers2.properties" to jest jakis conf? co w tym pliku ma
byc?Nie mam takiego pliku w systemie, nawet przykladowego po instalacji
poldkiem

>- na RA sie sypie, na AC dziala - obecnie na javie z boa

PLD AC 1.99

>[root w helios httpd]# rpm -q apache-mod_jk2 apache
>apache-mod_jk2-2.0.4-1
>apache-2.0.52-10

identyczne paczki

>i chodzi bezproblemowo

wogole nie rusza ;)

Szukam w sieci jakis manuali, informacji na temat tego tomcata i jakos
kiepsko mi to idzie :/
http://jakarta.apache.org/ Tutaj jest zbyt duzo informacji i za bardzo
nie wiem jak to wszystko dziala. Poratuje ktos jakims dobrym linkiem?