statystyka

Adam Zaleski netlest w dione.ids.pl
Pią, 7 Sty 2005, 21:37:34 CET

Witaj Szymon,

W Twoim liście datowanym 7 stycznia 2005 (21:32:22) można przeczytać:

> Koleś - rozwalasz mnie - najpierw nieprecyzyjne pytanie,

Z całym szacunkiem ale jeśli nie potrafiłes zrozumieć pytania
to mogles wogole nie zajmowac stanowiska w tej sprawie.

> a potem  dostajesz odpowiedź wskazującą na lstat jako program, który to
> realizuje i oprócz tego inne programy z tej dziedziny, a ty ignorujesz
> lstat i przyczepiasz się do dodatkowych propozycji.

Gdybym wiedzial ze lstat moze to zrealizowac to bym nie pytał!
Zignorowałem lstat bo poszedlem na  jego strone dowiedziec
sie wiecej  w jaki sposob moge go wykorzystac.
phpSysInfo  znalem wiec odpisalem ze to nie spelnia
stawianego mu zadania.

--
pozdrowiam
a.