cups + OKI B4350 na sterownikach generic/PCL6

Tomek tomas.h w wp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 00:56:12 CET

Użytkownik Miesiu napisał:

>Chyba nic nie zmienisz ponieważ  cups najpierw przelicza całą stronę na raster
>i dopiero niejako kopiuje plik na drukarkę a winda drukuje od razu po kawałku
>jak tylko ma już coś przeliczone.
>
>Miesiu

A moze właczyć jakieś filtry albo cos tam.
Mam Athlona XP 2500+ wiec winien sobie szybko z tym radziic a nie ze gdy
dukuje jakis kod programu z gvima to moge spokojnie po kazdej stronie
wydruku włozyc ja odwrocona jeszcze raz do drukarki a ona jeszcze na cos
liczy i sobie czeka, chyba ze jest to ostatnia stronka z niewieloma
napisami to odrazu zasuwa.

Pozdrawiam Tomek