Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Nie, 9 Sty 2005, 14:50:52 CET

Cytowanie Andrzej Zawadzki <zawadaa w wp.pl>:

> Reasumując - nie wszystkie błędy wynikają z błędów w PLD.

zgadza sie, ale mimo istnienia ac-ready, ac-test takie pakiety trafiaja do
main!!!

popatrzmy na to, wynik dzisiejszego upgradu:

kdm nie startuje, ixy tez, w /tmp pojawil sie tajemniczy plik z wiescia:
[uho w pldmachine uho]$ cat xerr-root-\:0
Failed to load groupfile:
apps file failure
BScreen::BScreen: managing screen 0 using visual 0x21, depth 24
X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).

hmm, no dobra, podlubalem, pogrzebalem, udalo sie odpalic ixy na sterowniku nv,
ale kdm dalej zdycha, bez zadnych wiesci w logach, uzywajac fluxboxa mam
nastepne niepokojace komunikaty:

[uho w pldmachine .transgaming]$ gmplayer
Naruszenie ochrony pamięci
[uho w pldmachine .transgaming]$ konqueror
Naruszenie ochrony pamięci
[uho w pldmachine .transgaming]$ krusader
Naruszenie ochrony pamięci

naszczescie udalo mi sie odpalic mozille :)
problem z xorg 6.8.1 i kde 3.3.2 pojawil sie takze w freebsd, takze nie jestem
zdziwiony, ale te seg. faulty to juz przesada :)

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer