Problemy ze squashfs-2.1-1

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 21:12:27 CET

On Sun, Jan 09, 2005 at 03:55:27PM +0100, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Upst - jeszcze kernela , także w isolinux i moduły w initrd też mam z
> 2.6.10. Ale bezpośrednio właśnie powyższy  ruch pomógł.

Jakby ktos nie wiedzial to samo upgrade kernel w ROOTFS nie starczy,
trzeba jeszcze kernel+moduly podmienic w initrd, przypuszczam ze to
moglo byc to z tym bledem.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org