Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 9 Sty 2005, 18:02:17 CET

On Sun, Jan 09, 2005 at 05:43:25PM +0100, Wojtek Hojda wrote:
> A może już taka opcja działa?

Nie działa i osobiście nie chciałbym, aby działała - tak jak temu co z
"spod ręki" builderów wychodzi ufam, tak nie wiem co mógłbym znaleźć w
paczce podesłanej przez użytkownika - a może ktoś chcąc zrobić psikusa
innym umieścił w %post wywołanie 'rm -rf / ' ?

Dodatkowo, czy taki Użytkownik dostarczy nam paczki dla wszystkich
architektur?

A jeśli chodzi o sytuację, w której grupa użytkowników używa konkretnego
speca i nie ma go na naszym FTP - jeśli licencja pozwala nam na
dystrybuowanie tegoż, rozsądnym wydaje się zgłoszenie tego. Nie jest
problem dla mnie (czy innych uprawnionych osób) wykonanie
'make-request.sh plik.spec'.

A nowe wersje specy - podsyłać diffy na listę. W odpowiednim czasie ktoś
się znudzi i dojdzie do wniosku, że lepiej takiej osobie zaproponować
RW, coby sama mogła pilnować specy, które ją interesują / są jej
potrzebne.