Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Nie, 9 Sty 2005, 21:09:03 CET

Wojtek Hojda wrote:

> Tak powinno być w zasadzie, ale
> 1. SOD#1
> 2. "Jak już zrobię sam i mam, to po co zawracać głowę"
> 3. "Zanim ktoś to puści na buildery i RM da na ftp, to zrobię sobie sam"
> i patrz p.2
>
> Mnie chodziło o to, że jak ktoś to robi dla siebie, to podrzuci i ktoś
> inny już nie będzie musiał budować, a ci co nie potrafią sobie zbudować
> (a są też tacy userzy w PLD) będą mieli gotowe. Będzie szybciej i
> więcej.

Hej, hej to ja już nic nie rozumiem...
Piszesz, że się wymieniasz z kolegami. No to jak? Zobacz: developer
zrobił, nie jest sam do końca pewny, zapomniał o STBR itp, Ty budujesz,
Tobie działa - wysyłasz list (czytaj - robisz coś dla innych!!) z prośbą
o zbudowanie, pojawia się na ftpie i... i inni (a prawdopodobnie będzie
ich sporo) mają już możliwość przy pomocy poldka (o którym też pisałeś)
wzbogadzić swój system o dany pakiet.
Zatem:
ODP pkt 2: nie wydaje mi, że będziesz zawracał głowę "na daremno"
ODP pkt 3: za dwa dni Ty będziesz potrzebował pakiet, na który akurat
ktoś dziś wysłał zapotrzebowanie... To tak w ogólności...

BTW zaraz sobie zainstaluję gnome-commander'a - nie muszę budować :-P

 > Ale jak już pisałem, są dwa argumenty, które mnie przekonały, że
 > to nie do końca jest realne...

Argumenty Adama są, że tak powiem... dogmatyczne i z nimi się nie
dyskutuje ;-)

--
Andrzej Zawadzki