Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 9 Sty 2005, 21:17:50 CET

Dnia 09-01-2005, nie o godzinie 20:49 +0100, Wojtek Hojda napisał(a):
> 1. SOD#1
???? A jesteś developerem?

> 2. "Jak już zrobię sam i mam, to po co zawracać głowę"

A tutaj jest błąd rozumowania - prośba o zbudowanie pakietu który jest
tylko w CVS albo jest na ftp w starej wersji jak najbardziej powinna
wyjść od usera, bo jak żaden developer tego nie używa, to są wątpliwe
szanse, że ktoś to zbuduje na builderach.

> 3. "Zanim ktoś to puści na buildery i RM da na ftp, to zrobię sobie sam"

I fajnie :) ale w tym samym czasie pakiet przemieli się na builderze i
mogą wyjść błędy które zainteresują jednego z developerów na tyle by je
poprawić, i jak pakiet się z powodzeniem zbuduje i trafi na ftp, to
jednak reszta userów nie będzie musiała przeprowadzać równie zakręconego
toku myślenia jak cytowany powyżej.

> Mnie chodziło o to, że jak ktoś to robi dla siebie, to podrzuci i ktoś
> inny już nie będzie musiał budować, a ci co nie potrafią sobie zbudować
> (a są też tacy userzy w PLD) będą mieli gotowe. Będzie szybciej i
> więcej. Ale jak już pisałem, są dwa argumenty, które mnie przekonały, że
> to nie do końca jest realne...

Problem tylko, że pojedyncza paczka na i686 albo athlon nie rozwiązuje
problemu, gdyż trzeba sprawdzić wszystkie zależności od innych pakietów
oraz przebudować na wszystkich wspieranych architekturach (za wyjątkiem
pakietów dedykowanych konkretnej arch.).

Artur