[OT] Re: evolution - poczta - błąd - pop3.poczta.onet.pl

l00natyk majkl w op.pl
Nie, 9 Sty 2005, 23:40:44 CET

On Sunday 09 January 2005 23:25, Michal 'lipek' Lipka wrote:
> [...]
no ja tam nie wiem ale ja mam 2 discussy na onecie i jeszcze nigdy nie mialem
najmniejszego problemu z tym ze uzywam kmail'a.

--
Regards l00natyk

Tak postępuj z przyjaciółmi, aby nie stali się nieprzyjaciółmi, a z
nieprzyjaciółmi tak, żeby jak najprędzej stali się tobie przyjaciółmi.
Pitagoras