Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 10 Sty 2005, 00:17:34 CET

On Sun, 09 January 2005 23:01:01 +0100, Tomasz Jadowski wrote:

> Dlaczego 'tylko' ???? zostaje jeszcze Slackware, Fredora, Mandrake,
> RedHat, Suse, Free/Open/NetBSD, Mac OS X no Windows 2000 :)),
> żeby wymienić te najważniejsze.

Sorry, ale z rpm-owych to tylko PLD się nadaje, bo...
PLD to jedyna dystrybucja, której developerzy pisząc spece *myślą*. ;-)

PS: To niewiarygodne, ale sygnaturka sama mi się wylosowała. Szok!

--
Dariusz Laskowski                    Po męce z RH człowiek czuje się
darlas at post.pl                    rozpieszczony przez PLD. Do tego