powazny problem

SUSZA susza001 w o2.pl
Pon, 10 Sty 2005, 12:02:25 CET

    Upgradowałem pld ac do najnowszych pakietow z wczoraj z tego co zauwazylem to zmienid pakiet dev. Pózniej restart kompa chodzi wszystko wiec zaczełem kopiowac dane z jednej partycji na drugą tak kilka tysięcy jpeg'ów. Po pewnym czasie wszystko sie zmulilo  procek nie wykorzystanyt a kopiuje tylko kilka kilo na sekundę. Bły to partycje xfs a ze mialem kiedys podobnym problem z jfs zrobilem to co wtedy "reboot" i po tym reboocie na partycji systemowej  i tej z ktorej kopiowalem dane wyskakuje input output error przynajmiej jak live cd probuje skanowac dysk. Live aurox i rescue fedora core wykrywa pozostale partycje ale nie rusza tych wadliwych.
        wtyczka do total commander tez nie widzi tych partycji
Co robic ?

skromny uniżony sługa
                    JACA