udev i grafika

Andrzej Kobylański amk w toya.net.pl
Pon, 10 Sty 2005, 19:03:04 CET

Witam wszystkich.

Jak dobrze rozumiem w pliku /etc/udev/permissions.d/50-udev.permissions
ustawia się prawa dostępu do poszczególnych plików z /dev. Wszystko niby
działa z jednym wyjątkiem. Plik /dev/dri/card0 nie reaguje i już. prawa
ustawione są tak:
dri/card0:root:users:0666
a plik wygląda tak:
crw-rw----  1 root root 226, 0 2005-01-10 18:16 /dev/dri/card0
przeglądałem logi i nic ciekawego nie znalazłem. Był tam wprawdzie jakiś
wpis z grsec ale to chyba nic wspólnego nie ma.
Efekt wszystkiego jest taki, że 3D działa mi tylko z roota.

I jeszcze przy okazji dlaczego poldek uważa, że 048>050 i nie chce
zainstalować nowej wersji udev twierdząc, że nowsza wersja jest już
zainstalowana i czemu zniknęło z provides w udev pole "dev" dzięki czemu
przy instalacji poldek chce zainstalować przy okazji dev albo devfs bo
mu brakuje.
--
JID: amk w chrome.pl
GG:  5109938