komunikaty terminala.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pon, 10 Sty 2005, 20:53:08 CET

Cześć!

Podczas uruchamiania usług podczas startu systemu, także podczas
ich zatrzymywania i przeładowywania, wyświetlają mi się
następujące komunikaty:

unknown terminfo capability 'hpa'
unknown terminfo capability 'sgr0'

Zawsze trzykrotnie się powtarzają, czyli w sumie 6 linii.

Gdy chciałem z mutta wysłać wiadomość, przy próbie edycji tekstu
wyświetlił się komunikat:
"E437: wymagana zdolność 'mc' terminala'.
Naciśnij Enter lub wprowadź komendę, aby kontynuować."

Jak naprawić takie zachowanie terminala?

Hipnotyczny thriller o mocy skrywanych pragnień i potędze
seksualnych fantazji - "Tajemnica Aleksandry" na DVD i wideo.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D24447&sid=297