xmms-output-arts - przestał działać

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 11 Sty 2005, 13:08:26 CET

Po ostatnich aktualizacjach kde i arts-a przestał działać powyższy plugin do
xmms-a. Przebudowanie z CVS-u na nowych nagłówkach nic oczywiście nie daje
- pewnie się API zmieniło albo coś w tym stylu. Na nową wtyczkę pewnie nie
ma co liczyć, na stronie internetowej jest ver.0.7.1, czyli to co mamy w
PLD. Czy pozostaje tylko odpalanie xmms-a przez artsdsp? Ja nie poprawię -
nie mam wiedzy o tym programie ani czasu na zdobycie tej wiedzy :-(
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\