Cups, acrobat reader

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Wto, 11 Sty 2005, 14:29:30 CET

Witam

Mam drukarke hplj4 podlaczona do cupsa i udostepniona innemu cupsowi. Wszystko
ladnie dziala, drukuje za pomoca kde bez zadnych problemow, z oo tez wszystko
dziala, lpr plik.txt tez dziala bez problemu, drukuje ladnie zawartosc pliku.
Porblem jest tylko jeden. Przy probie wydruku pdf z Acrobat Readera w cupsie
na komputerze nazwijmy go klientem dostaje cos takiego (ze interfacu www
cupsa, pole zdaje sie Status (w error_log mozna znalezc cos podobnego)
"Print file was not accepted (client-error-bad-request)!"

mam zainstalowane:

[grom w pldmachine grom]$ rpm -qa | grep cups
cups-clients-1.1.23-0.rc1.1
cups-1.1.23-0.rc1.1
gimp-print-cups-4.2.6-2
cups-image-lib-1.1.23-0.rc1.1
libgnomecups-devel-0.1.14-1
cups-lib-1.1.23-0.rc1.1
cups-devel-1.1.23-0.rc1.1
libgnomecups-0.1.14-1
cups-filter-pstoraster-7.07.1-1
cups-backend-smb-3.0.10-1

[grom w pldmachine grom]$ rpm -qa | grep ghost
ghostscript-fonts-std-6.0-10
ghostscript-7.07.1-1
ghostscript-fonts-other-6.0-4
kdegraphics-kghostview-3.3.1-2
[grom w pldmachine grom]$

Komenda drukowania w Acrobat Readerze ustawione jest /usr/bin/lpr (zreszta w
konfiguratorze drukarek dla OO tez jest ustawione lpr...)
Zgaduje ze brakuje mi jakiegos filtra ;-) tylko nie bardzo mam pomysl na to
jakiego.
Acha drukowanie pdf np z kpdf dziala. Z kghostview nie bardzo bo caly czas
karze mi wkladac kartke letter niezaleznie od tego co ustawie jako rozmiar
papieru.

Maciej Krzyzanowski
maciek w hsm.net.pl