backup/archiwizacja danych ze stacji roboczych

Paweł Nawrocki m0nster w o2.pl
Czw, 13 Sty 2005, 11:25:46 CET

W Twoim liście datowanym 13 stycznia 2005 (11:06:55) można przeczytać:

> [...]

> Zainteresuj się pakietem Bacula (bacula-*.rpm). To dość skomplikowana
> maszyneria, ale o naprawdę dużych możliwościach, a jak już się to
> skonfiguruje to po prostu działa i robi swoje. Główny problem, to że
> serwer backupów dostaje praktycznie pełną kontrolę nad wszystkimi
> klientami. Ale ten kto ma nieszyfrowane backupy i tak może prawie
> wszystko, więc nie jest to wielka różnica.

na razie najbardziej zainteresowal mnie pakiet rsnapshot,
po drodze myslalem rowniez o amandzie

zaraz zobacze co to jest ta bacula