Kiedy pojawi sie finalna wersja AC??

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Czw, 13 Sty 2005, 11:33:12 CET

On Wed, 12 Jan 2005, Tomasz Jadowski wrote:

> Dokładnie :)) A ja już jutro pożegnam PLD na desktopie i przywitam się
> z MacOS. A Windows już był tuż za rogiem, już witał się z gąską.
>
> Jeśli ktoś ma potrzebe zakupu nowego komputera to polecam
> http://www.apple.pl - robią wrażenie, a już szczęka opada jak się
> na ceny spojrzy :)))
>
> Dlatego ja już raczej nie wrócę do IBM PC w biurze.
>
> Tomek

Maki są fajne, ale MacOSX trochę zwalny. Jak będziesz walczył to daj znać.
Też mam trochę problemów. Widać, że chłopcy z Apple'a olewają trochę
wszystkich non-us.
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php