RE: Fat na sambie i prawa dostępu

Zaren zaren w autograf.pl
Sob, 15 Sty 2005, 18:07:03 CET

> umask=000,
> dobry
>
> czyli rownie dobrze mozesz jeszcze zastosowac "force user" i "force
> group" w sambie...

A czy jest możliwość aby zamontować dysk na ntfs i ustawić prawa ?? Dysk
który mam na sambie i jako ftp czasami służy do przenoszenia danych pod
Windowsem... i zależy mi na tym aby był na facie lub ntfs

Zrobiłem tak :
mount -t ntfs -o umask=022,uid=zaren,gid=users,rw /dev/hdc1 /mnt/dane

I niestety nie ma możliwości zapisu... mimo że jestem właścicielem każdego
katalogu i prawa dostępu są 755