java

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Wto, 18 Sty 2005, 00:34:59 CET

On 2005-01-17 23:49, Michal Kochanowicz wrote:

> Phi:
> rm -rf /opt/j2sdk1.4.2_04
>
> A tym mi powiedz, jak ustawisz zmienną JAVA_HOME.

Nie potrzebuję jej - używam Javy tylko do uruchamiania programów i jak
dotąd radzę sobie bez zdefiniowanej zmiennej $JAVA_HOME w systemie.
Autorowi wątku chyba również wystarczy samo Java JRE ("do uruchomienia
softu").

W uogólnionym przypadku (SDK/JRE) zdaje się że masz racje. Ja wycofuję
się z dyskusji, bo - przyznaję uczciwie - nie znam się na javie i nie
wiem jakimi prawami się rządzi...

Strona domowa: http://www.zaskorski.net # JabberID: pmz w jabber.org
Moje aukcje -> http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=593959