blender powoduje zwis

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 18 Sty 2005, 00:50:45 CET

Niech mi ktoś wytłumaczy w prostych słowach 2 rzeczy:
1. dlaczego i jak blender uruchamiany ze zwykłego użytkownika może spowodować
zwis połowy systemu (wygląda to tak jakby zwisł cały, tj. jedyne na co
reaguje to SysRq, ale po ssh da się zalogować, tylko co z tego jak ubicie
blendera, Xów czy czegokolwiek innego nic nie daje)?
2. co zrobić żeby mu na to nie pozwolić?

W logach nic ciekawego się nie zachowało i nie mam pojęcia jak zdebugować
problem (w miarę powtarzalny). Na razie przypuszczenie pada na sterownik do
radeona:
$ rpm -qa|grep X11-driver
X11-driver-radeon-6.8.1-5
X11-driver-ati-6.8.1-5