blender powoduje zwis

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 18 Sty 2005, 10:50:13 CET

On Tue, Jan 18, 2005 at 10:40:00AM +0100, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Hmm, mam rage128 od 3 lat i jakoś nic szczególnego mi się nie
> przytrafiało, może jakiś testcase?

1. Enemy Territory, najlepiej w okienku.
2. Framebuffer na konsoli i przełączyć sie tam z Xów z odpaloną
aplikacją 3D, a potem spowrotem.

Oczywiście może być tak, że Rage128 Rage'owi 128 nie równe.

Ja miałem dwa różne (jedno w domu, drugie w pracy), na których
występowały te same problemy, w różnym stopniu.

Jedno z nich to:
(--) Chipset ATI Rage 128 GL RF (AGP) found

01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Rage 128 RF/SG AGP

Wszystkie karty o których piszę używałem na płytach z chipsetem KT133,
to też może mieć jakiś wpływ. Wersje Xów i kernele bardzo różne.

Pozdrowienia,
	Jacek