Problemy z Segmentation fault

Nb-r-dr nbrdr w joint.eu.org
Pią, 21 Sty 2005, 16:13:30 CET

Maciej Paszta wrote:

>Inne pytanie wywalaja sie programy pracujace pod X'ami, wszystkie czy moze
>tylko jakies wybrane? Bo moze to tez wina X'ow samych.... co do xmms'a to z
>tego co pamietam ... mi jednak chodzil ....

Tylko wybrane.. Działają wszystkie korzystające z GTK, czyli działa
gimp, gaim, galeon, bluefish, gftp.. Działa również xfig, xine,
mozilla.. Dlatego wydało mi się z początku oczywiste, że to problem z
Qt, gdyż żadna aplikacja z kde nie działała. Jednak po odinstalowaniu Qt
nie działał dalej mplayer.