Nowy fluxbox - dziwny bug

floydrose floydrose w gazeta.pl
Pią, 21 Sty 2005, 18:21:30 CET

Witam!
Zaktualizowałem sobie wczoraj fluxboxa do wersji fluxbox-0.9.11-1 i coś
się zepsuło :(

Jak klikam na jakiś program na pasku narzędzi to nic się nie dzieje, nie
reaguje w ogóle. Mszę kliknąć prawym i wybrać "Na wierzch" żeby zadziałało.
Czy zauważył ktoś może coś podobnego?

Druga sprawa.
W menu fluxbox->Konfiguracja pojawiła się opcja Rastrowanie Oobrazu
(sic!). Co to jest, z czym to się je, jak to działa? Czy to ma coś
wspólnego z OO czy tylko taka literówka?
Włączałem to i wyłączałem ale nie widzę różnicy (więc po co przepłacać :P)

Pozdrawiam
floydrose