Czcionki.

merlin merlin_bt w poczta.onet.pl
Pią, 21 Sty 2005, 21:07:43 CET

Michal Kochanowicz napisał(a):

>Na w/w stronie jest link do ichniej "definicji" słowa "czcionka", który
>dobitnie pokazuje że tenże "słownik" można OKDR.
>
>Zobacz notę tłumacza tutaj: http://www.gust.org.pl/PDF/gentl-pl.pdf
>
>GUST to chyba lepsze źródło informacji w tym temacie.

Zgadzam się. Już wcześniej przyznałem Ci rację jeśli chodzi o zgodność
ze słownikiem. Nadal jednak twierdzę, że potocznie w informatyce
font=czcionka czy Ci się to podoba czy nie (uruchom Abiword, OpenOffice
Writer, Microsoft Word, Gnome, KDE, Microsoft Windows, cokolwiek z
polskim tłumaczeniem - wszędzie czcionka, a nie font).