Dokumentacja sieci komputerowej - oprogramowanie

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Wto, 25 Sty 2005, 11:53:31 CET

Dnia Mon, Jan 24, 2005 at 11:51:09PM +0100, Wojciech Kaczmarek napisał(a):

> Jest. Kiedyś podawałem nazwę takiego programu w krótkich w Guardzie. Jutro odszukam i napiszę.
Program nosi nazwę i-doIT. Został uwolniony pod koniec września 2004 r.
- Artistic License 2.0. Ma modularną budowę i jest rozwijany przez
  Synetics. Dokumentuje systemy IT oraz zmiany w tych systemach.
Definiuje plany awaryjne itd. itp.
http://www.i-doit.org/
Dokumentacja w języku angielskim nie jest wciąż gotowa, za co autorzy
programu przepraszają. Ale jeśli będziesz coś z niej potrzebować, to
przetłumaczę z niemieckiego i podeślę.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + Jabber ID: wojtek_germ(at)jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505