Dokumentacja sieci komputerowej - oprogramowanie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 25 Sty 2005, 10:49:48 CET

Dnia 24-01-2005, pon o godzinie 22:45 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):

> cos wspominane jest o tym ale nie znam tego jeszcze ktos sie wypowie??
>
> scotty - The Scotty and Tkined Network Management Tools.
> dia, scotty/tkinet, NU-Nomad , JLan

z tego co sie zorientowałem:
scotty/tkinet - stare z 2000 roku i chyba juz nie rozwijane

dia - ciekawe ale czy ktos w tym tworzył juz dokumentacje tego typu??
chodziu mi czy jest na przykład mozliwosc pobierania danych z bazy
danych, pobieranie danych o powiazaniach i sporzadzenie diagramu na
podstawie zadanych parametrów

Nu - nomad - http://netmon.ncl.ac.uk/download/ jest tutaj wersja
ostatnia z 2003 roku - nie wiem czy w ogóle sie brac za nią??

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl