firefox

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 27 Sty 2005, 13:57:53 CET

On Thu, 27 Jan 2005, Robert Kurowski wrote:

> Dnia Thu, 27 Jan 2005 12:48:28 +0100 (CET) Mateusz Kamiński

> Opera jest o niebo wygodniejsza, Sprobowalem FF bo tak sie nim wszyscy
> jaraja ale jest jak dla mnie nie do uzytku. Moze to byla winda

No właśnie, wszędzie wokół achy i ochy o FF, a tymczasem... jakoś nie widzę
by w czymkolwiek miał być lepszy od opery ;)
Najbardziej mnie wkurzają w mozillach/FF bardzo częsta konieczność
myszkowania - w Operze F8 wchodzi do paska adresu, podświetla go (ale nie
kopiuje do schowka!) i pozwala wpisać coś nowego. Klawisze 1/2 przechodzą
o jedno okno w lewo/prawo, inne klawisze włączają/wyłączają grafikę...
wszystko aż do bólu ustawialne.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004