firefox

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 27 Sty 2005, 14:32:28 CET

On Thu, 27 Jan 2005, Artur Frysiak wrote:

> Ctrl-l w Mozilla/Galeon/Epiphany

> Alt-[numerek] przełącza między zakładkami, Alt-[strzalka lewo/prawo] na
> zakładkę z lewej/prawej.

A da się to zmienić? W mozilli widzę że raczej nie... :)
A alt+numerek to jest wygodne do zmiany pulpitów ;)

Tak pobieżnie rzuciłem okiem czego brakuje... choćby edytowanie cookies.
Swoją drogą, są searche odpalane z linii adresu? Bo w mozilli nie widzę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004