dlaczego anjuta tylko z roota; było [OT} - jakieś IDE

Nie, 30 Sty 2005, 18:46:43 CET

Michal Kochanowicz napisał(a):

>Jeśli to nie jest problem z prawami dostępu, to możliwe że w
>ustawieniach masz coś z czym program sobie nie radzi. Próbowałeś założyć
>nowego uzytkownika i z niego spróbować?

taaa
#cat ~/.gtkrc-2.0
# -- THEME AUTO-WRITTEN DO NOT EDIT
#include "/usr/share/themes/Amaranth/gtk-2.0/gtkrc"  <-   Ta linia
krzaczyła.

include "/home/syntetyk/.gtkrc.mine"

# -- THEME AUTO-WRITTEN DO NOT EDIT
Ustawianie motywu z ustawień środowiska gnome ją wpisuje (tę linię).
Przynajmniej wiem jak usunąć zawadę. Ale dlaczego?
Tzn. wygląda, że anjuta korzysta z gtk2, ale odczytać gtkrc z gtk2 nie
potrafi.
w gtkrc.main mam tylko ustawienia fontów jak dawniej bywało w
gtkrc-iso8859-2.
Dzięki za poprowadzenie za rączkę.
WK