Abit VP6 + 2xPIII + kernel SMP i padaka..

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 31 Sty 2005, 16:15:19 CET

> Procesory maja oznaczenia:
> 1. 933/256/133/1.7V SL4C9 Philipines
> 2. 933/256/133/1.7V SL4ME Malay
>
> Pytanie czy to nie przez to ze procesory sa z innej serii?

Bardzo prawdopodobne.

> Bardzo prosze o jakies rady!
> Mam mozliwosc wymiany procesora jednego na nastepujaca serie: SL4C9 MALAY
> (czyli bardzo podobny do mojego SL4C9 Philipines). Czy to rozwiaze
> problem?

Moze acz nie musi. W teorii procki powinny byc dwa kolejne z tasmy zeby
uzyskac jak najlepsza wspolprace miedzy nimi, w praktyce ja zawsze
montuje procki z tej samej serii dbajac zeby wszystkie oznaczenia
lacznie z krajem produkcji byly identyczne. Jak dotad sie mi nie
zdarzylo zeby sie w takiej sytuacji cokolwiek wykrzaczalo.

M.