nagrwanie radia do mp3

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 31 Sty 2005, 20:38:32 CET

W odpowiedzi na twoj list wyslany do mnie dnia 01/31/2005 08:08 PM:
> A teraz odnośnie nagrywania:
> mplayer -nocache -oac mp3lame -endpos 50 -ao pcm -aofile x.mp3 -playlist \
> http://www.radio.com.pl/st/program3.asx
>
> Dlaczego mplayer marudzi że nie zna -oac skoro w manualu jest...
> dlaczego nie zna -endpos? Co ja źle zrobiłem? :-)

Zle przeczytales strone man-opcje "oac" - "endpos" to opcje wylacznie dla
mencodera. Jak chcesz zgrywac i przekodowywac na raz to chyba da sie do
tego zmusic mencodera. Poza tym podajesz mu jako "oac" "pcm" czyli plik
dzwiek jest przekierowany do pliku *.wav a jednoczesnie probujesz to
przekodowywac. Troche to bez sensu.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org