Problem z rebootem

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 1 Lip 2005, 01:41:29 CEST

Dnia czwartek, 30 czerwca 2005 17:33, Tomasz Woźniak napisał:
> Problem z kompem na chip ali (modul alim15x3).
> Na jadrze 24 odpala sie, na jadrze 26 robi restart po skonczeniu
> ladowania jadra (nawet nie prubuje podnosic systemu).

Miałem płytę ASUSa a chipsetem ALI - beznadziejny chipset - też mi na 2.4 do
2.4.25 działało a dalej to się sypało i wieszało.  Myślałem, że nie umiem
postawić systemu, jajka i tak dalej  ale tu nic - albo coś nie działało, albo
system się wali od razu.  A stabilnie to działał rekordowo przez 2 dni.

Próbowałem z różnymi dystrybucjami i różnymi jajkami z tych dystrybucji - ale
żadne 2.6 na tym nie poszło.

Zaryzykuję twierdzenie, że chipset ALI nie jest obsługiwany przez jajko Linuxa
- a już na pewno nie przez serię 2.6.

Miesiu