Re: alsa, emu10k1 (live 5.1) i przeroutowanie line-in na wszystkie głośniki

Sob, 2 Lip 2005, 14:36:53 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

>Teraz jak je załadować skoro, żadnej appsa nie będę odpalał, a .asoundrc
>czytają appsy używające alsa-lib. line-in->głośniki w sumie może lecieć
>bezpośrednio w karcie dzwiękowej omijając resztę.

Przecież pisałem - pluginy nie są koniecznie - wystarczy alsamixer.
asound.conf mam fabryczny do emu10k1.
U mnie dźwięk z każdego źródła (w każdym razie z line-in) mogę ustawić
na wszystkie głośniki już od alsa 1.0.5.
A mam właśnie SB 5.1.
Pod line-in podłączona karta tv robiła mi "quasi quadro".
Teraz podpiąłem pod AUX (wewnątrz obudowy) i też wszystkie 6 gra.

--
WK
Wypusty: