fs pod sambę i ACL

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 2 Lip 2005, 16:55:35 CEST

Jaki moglibyście polecić fs pod pdc/fileserver na sambie? Zależy mi na tym
żeby journaling dotyczył danych a nie tylko metadanych i żeby się fs nie
sypał zbyt często (widziałem sporo opinii że Reiser sobie nie najlepiej
radzi/radził). Przechowywane mając być małe pliki (~30000 x ~200kB) z
okazjonalnymi wyjątkami (~10 x ~600MB-filmy). I jak wygląda sprawa z ACLami w
sambie? Samba sobie to jakoś wewnętrznie załatwia czy fs musi ACLe
obsługiwać? Jeśli tak to które obsługują? ACLe nie są koniecznie wymagane ale
miło byłoby je mieć.

Tomek