Grrr... Zaleznosci Kile...

Michał Kowalczuk sammael w brzydal.eu.org
Sob, 2 Lip 2005, 20:52:20 CEST

On 2005-07-02, Paweł Rumian <prumian w poczta.onet.pl> wrote:

> Dodane do Kile zaleznosci sa tylko zrodlem problemow, jezeli zapomni sie
> wlaczyc ignorowanie wszystkiego z *tetex* w nazwie (co sie zdarzylo co
> najmniej 3 razy w tak malej grupie testowej).

Jakich problemów? Mam zainstalowane kile i sporo z tetex-* (jeśli nie
wszystko) i wygląda, że działa. Chyba, że o jakiś niuansik chodzi (bo
z LaTeX-em dopiero zaczynam...).

--
 _  <= Michał Kowalczuk => <== (http://)|(mailto:sammael@)brzydal.eu.org/? ==>
( ` <= GG#2113900 => <==== Mff pmfmffpmpmpp mfmmffpffpmffmm fppmfffmpmfp ====>