Grrr... Zaleznosci Kile...

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Sob, 2 Lip 2005, 21:26:54 CEST

W dniu kojarzonym jako sobota, 2 lipca 2005 20:52, osoba znana jako Michał
Kowalczuk nastukała:

Chodzi o to, ze w zaleznosciach Kile jest tetex-format-latex.
Jezeli ktos nie korzysta z tetexa a nieuwaznie zapusci upgrade Kile, to
zainstalowane binarki TeXowe zostana nadpisane przez te dociagane przez
zaleznosci.

Zasadnicza (chyba) kwestia podlegajaca dyskusji jest taka, czy wiecej jest
ludzi ktorzy moga nie wpasc na to ze do kompilacji dokumentow LaTeXowych
potrzebna jest paczka z *latex* w nazwie, czy takich ktorzy nie uzywaja
dystrybucyjnego tetexa...

Paweł