Grrr... Zaleznosci Kile...

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Nie, 3 Lip 2005, 17:56:04 CEST

W dniu kojarzonym jako niedziela, 3 lipca 2005 13:34, osoba znana jako robert
j. wozny nastukała:
|rj> idea jest taka, abys powiedzial wprost co sie nie podoba w tetexie i
|rj> popodsylal informacje na bugs.pld-linux.org....

Tylko ze ja nie o tym pisalem...

Napisalem, ze wedlug mnie uzaleznianie kile od tetex-format-latex jest
niepotrzebne, nielogiczne i przynosi wiecej szkod niz pozytkow.

BTW, przypadkiem natrafilem na analogiczna dyskusje na devel-pl gdzies sprzed
poltora roku, moze wiec taki problem nie jest ograniczony tylko do mnie?

Tam zasugerowano, ze mozna rozwiazac to przez %post z echo "Aby wykorzystac w
pelni mozliwosci Kile, musisz zainstalowac odpowiednie pakiety do kompilacji"
Moze warto jeszcze raz sie nad tym zastanowic?

Paweł