Install cd

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Nie, 3 Lip 2005, 21:49:25 CEST

Witam.

Użytkownik Dariusz Laskowski napisał:
> To InstallCD będzie dalej rozwijane? Ja myślałem, że to tylko taki
> doraźny projekt do wypełnienia chwilowej luki -- były chyba jakieś
> tam potrzeby, a nie było nowego RescueCD? Tak tylko sobie pytam...

Nie zalamujcie mnie. Jak dla mnie instalacja PLD to tylko z live. Jak
pojawil sie installcd to wreszcie sie ucieszylem ze jest wreszcie werja
live typowa dla instalacji. Jeszcze jakby napisac jakis fajny
automagiczny srypciol do instalki to bylo by normalnie miodzio.

Jak dla mnie skoro live fajnie wykrywa sprzet i dziala w nim neo, to
czemu ma nie byc instalatorem. No chyba ze to moje zboczone zdanie.

--

Pozdrawiam.

   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
tel/fax: (91) 81 22 747
GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.