Install cd

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 4 Lip 2005, 23:55:20 CEST

On Mon, Jul 04, 2005 at 10:16:46PM +0200, Pan Hektor wrote:
> w innych dystrybucjach tez? bo jak dotad zadna mnie nie zawiodla na tym polu.
a mnie na kilku maszynkach - owszem ;)
(w jednej szczególnie wrednie - dwa kontrolery ide w komputerze, po
zaladowaniu sterownika do jednego z nich/wrzuceniu jajka z jego obsluga
- kernel panic ;))
gosciu probowal wszesniej mandrake, redhata(to bylo jakis czas temu),
suse.. i nic.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI