Jak napisać skrypty dla PLD ??

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 5 Lip 2005, 09:38:39 CEST

Witam,

Na Slackware w mojej firmie są takie dwa skrypty:

cat /etc/rc.d/rc.local.d/rc.getconf
#!/bin/bash

booter=`cat /etc/BOOTER`
host_name=`cat /etc/HOSTNAME`
marker=$$

echo $marker > /tmp/reload-marker
echo "$host_name $marker" > /dev/tcp/$booter/1070

# Koniec rc.getconf

i drugi:

cat /etc/rc.d/rc.reload
#!/bin/bash

for I in /etc/rc.d/rc.reload.d/*; do
        if [ -x $I ]; then
                $I restart
        fi
done

Chciałbym zrobić tak, by ten skrypt rc.getconf uruchamiał się zaraz po
uruchomieniu sieci. rc.reload jest uruchamiany przez inny skrypt i ma za
zadanie wykonać jeszcze raz rc.getconf a potem restartować usługi które ja mu
gdzieś tam wpiszę (w /etc/sysconfig/reload chyba).

Ja wymęczyłem taki skrypt (getconf w załączniku)

Ale nie wiem jak zacząć pisać tego reload, coś tam zrobiłem (reload w
zalaczniku), ale to raczej też coś nie tak :-(

Czy ktoś mógłby troszeczkę pomóc?
Dzięki

Paweł