zmiana architektury i686->amd64

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 6 Lip 2005, 11:58:38 CEST

Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem amd 64. Oprócz zmiany jądra na ten 64
bitowy nic nie udało mi sie upgrade'ować. Pojawiają się błędy o
niespełnione zależności itp. Zatem bezpiecznie jest stosować w tym
wypadku upgrade z --force albo --nodeps?? Jak bezpiecznie zmienić
architekturę??. Z góry piszę że upgrade --reinstall * wyrzyca tysiące
błędów.
Zniknął też moduł jądra do agp i niestety nie mam akceleracji w
X'ach, (korzystałem z amd64-agp). Zo z tym fantem zrobić?? Gdzie go mogę
znaleźć??
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski