prośba o pomoc w detekcji sprzętu i doborze sterowników

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 7 Lip 2005, 13:51:52 CEST

Radosław Kintzi wrote:

> Tak na tą chwilę to potrzebuje kartę dzwiękową. Niestety devpci nic mi
> nie podpowiada, a scanpci  podaje, to co poniżej. Wiem, że odpowiedni
> sterownik nazywa się snd_hda_intel  i wymaga snd_hda_codec. Czy ktoś
> wie, gdzie to znaleźć? Może ktoś już pracuje nad suportem tego w
> dystrybucyjnym kernelu. Wszelkie info mile widziane.

w dystrybucyjnym 2.6.11.12 sterownik do hda-intel jest tu:
/lib/modules/2.6.11.12-4/kernel/sound/pci/azx/snd-azx.ko.gz
w 2.6.12 wlaczyli to juz do jadra i zmienili nazwe bodajze
na snd-hda-intel.

http://www.pcidatabase.com/vendor_details.php?id=1302